Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Bílá, Holubová a Hejma promují 20 let Globusu

Hypermarketový řetězec spouští obchodně-charitativní kampaň a modernizuje svou síť.

Jednou z tváří kampaně je Lucie Bílá

Jednou z tváří kampaně je Lucie Bílá

Hudebník Ondřej Hejma, zpěvačka Lucie Bílá a herečka Eva Holubová se stali tvářemi nové kampaně obchodního řetězce Globus a současně ambasadory nové dobročinné sbírky, kterou Globus spouští spolu s organizací Nadace Charty 77 – Konto Bariéry. Kampaň s mottem 20 let kvality – Slavíme a pomáháme začne ve čtvrtek 12. května. Jejím cílem je sehnat prostředky na nákup dvaceti aut pro postižené a současně připomenout, že řetězec Globus slaví dvacet let existence na českém trhu. Kampaň poběží do 30. července, peníze na nákup aut by měly být shromážděny do letošního podzimu. Zástupci Globusu to uvedli na dnešní tiskové konferenci. 

Kampaň se natáčela v hypermarketu na pražském Zličíně

Kampaň se natáčela v hypermarketu na pražském Zličíně

 

Vedle hlavních protagonistů v reklamách účinkují i zaměstnanci Globusu

Vedle protagonistů v reklamách účinkují i zaměstnanci Globusu

Hlavními firemními partnery kampaně se staly značky Plzeňský Prazdroj, Nescafé, Unilever, Vodňanské kuře a Ariel. Každý z těchto dodavatelů uhradil podle vedoucího vývoje nových kanálů Globusu Broňka Matyška jedno auto. Kromě toho půjde z každého jejich prodaného výrobku určitá částka na účet za účelem nákupu dalších aut. Ekonomika celého projektu byla podle Matyška spočítána podle výsledků prodejů z loňského roku tak, aby se výsledná potřebná částka dala dohromady do letošního podzimu. Globus hlavním partnerům poskytl ve svých 15 hypermarketech speciální vystavení, a jejich výrobky budou navíc označeny takzvaným „zastavovačem“. Kromě hlavních partnerů se na projektu podílejí menší měrou i další značky.

„Považuji to za největší charitativní projekt tohoto roku,“ tvrdí ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků

V televizi kampaň nepoběží

Reklamní aktivity zahrnou všechny mediatypy s výjimkou celoplošné televize. Poběží tedy v online médiích, na billboardech, v tisku i prostřednictvím instore komunikace. Kampaň provází celkem osm reklamních online spotů, v nichž účinkují zmínění ambasadoři projektu. Spoty se natáčely v prostorách hypermarketu Globus na pražském Zličíně i s jeho skutečnými zaměstnanci a režíroval je Jakub Sommer. Kampaň připravila agentura Klan, online aktivity má na starost 2Fresh. Všichni zúčastnění podle Matyška účinkují v kampani zdarma.

„Před rokem jsme spustili kampaň Důkazy, kde jsme dokazovali, že naše pekárny jsou skutečně pekárny, že opravdu máme své řezníky a že se snažíme věci spíš dělat, než o nich mluvit. Proto jsme i oslavy 20 let pojali tak, aby z nich vzešel reálný užitek,“ prohlásil Matyšek.

Nová kampaň Globusu

Nová kampaň Globusu

 

Nová kampaň Globusu

Nová kampaň Globusu

 

Nová kampaň Globusu

Nová kampaň Globusu