Maloobchodní řetězec Billa vypsal výběrové řízení na digitální agenturu. Médiáři to potvrdila mluvčí řetězce Lucie Borovičková. „Probíhající tendr na digitální agenturu mohu potvrdit. Uzavřen by měl být do konce července 2016,“ uvedla Borovičková. Billa spolupracovala v oblasti digitální komunikace od loňského srpna s agenturou Dark Side, která se tendru rovněž účastní.
Řetězec uplatňuje politiku pravidelných ověřovacích výběrových řízení, proto se naskýtá otázka, zda obdobná situace nastane také v oblasti spolupráce s kreativní agenturou. Zde Billa spolupracuje s agenturou DDB, která v létě 2013 vystřídala Kaspen/Jung von Matt. Ani agentura, ani řetězec se však nevyjádřily k tomu, zda se i tady připravuje nějaká změna. „Blíže naše tendry komentovat nemohu,“ uvedla Borovičková.