Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Billa si na digitál místo Dark Side vzala Nydrle

Německý řetězec v Česku po roce přetendroval digitální agenturu. Chce víc do onlinu.

Agentura Nydrle ze skupiny Kindred zvítězila v tendru na digitální agenturu maloobchodního řetězce Billa. Pro síť supermarketů z německé skupiny Rewe bude v nadcházejícím období zajišťovat online kampaně, emailing a spravovat sociální sítě. Spolupráce začala v srpnu, Nydrle už dělá na podzimní kampani, která začne v září.

Nydrle střídá agenturu Dark Side, která se o digitální komunikaci řetězce starala od loňského srpna, aktuálního tendru se taky účastnila, nicméně neuspěla. Billa digitální tendr vypsala v rámci pravidelného svého ročního intervalu, který má spolupráci s agenturami ověřit. Kromě digitální agentury na další období hledá také agenturu kreativní.

Billa, která v Česku provozuje 205 prodejen, zaměstnává přes 6.000 lidí a utrží přes 21 miliard Kč za rok, se chce v následujících měsících víc soustředit na online komunikaci a posílit své aktivity na sociálních sítích. Nydrle by ji k tomu měla pomoci zajímavými tématy a živější komunikací. Využít k tomu má analýzu dat i svou produkci fota a videa.

Sortiment Billy, který je převážně český, zahrnuje i privátní značky Vocílka, Česká farma, Naše bio, Billa Premium, Billa Easy či Clever.