V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Dlouhodobý nábor Škody Auto zajistí Bistro

Agentura představí nový koncept kampaně, který nahradí dosavadní od Leagas Delaney.

Pavel Flégl

Pavel Flégl

Výběrové řízení na realizaci dlouhodobé náborové kampaně Škoda Auto vyhrála agentura Bistro z uskupení Tady. Její řešení má spojit technický svět výroby automobilů s uměleckým pojetím. Kampaň nahradí dosavadní koncept nazvaný Papírový svět [viz video níže], v němž Škoda používala spoty kombinující hereckou akci s animovanými papírovými skládačkami. Tento koncept vytvořila agentura Leagas Delaney Praha.

„Nejen samotné zpracování, ale i změna, kterou nové vizuály i spoty přinesou, poskytují náborové komunikaci nový rozměr,“ tvrdí kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl. Bistro zajistí realizaci klíčových vizuálů, online videí, materiálů pro veletrhy, displejovou komunikaci i řadu dalších interaktivních formátů. Nová kampaň se představí začátkem roku 2016.

„Škoda Auto si od nové komunikace slibuje upevnění image atraktivního zaměstnavatele a získání mladých odborníků a absolventů technických oborů,“ říká Jan Frydrych, vedoucí náboru a marketingu HR Škody Auto.

Pro Škodu Auto pracuje kromě Bistra v náborové oblasti ještě agentura Loosers, která má na starost nábor pro závod Škody Auto v Kvasinách, kde se vyrábí Superb. Tam hledají lidi od technických profesí po dělníky. Vedle toho dlouhodobá kampaň od Bistra má Škodě přilákat absolventy i profesionály z oboru, zejména technology orientované na IT a na vývoj produktu. 

Tady je kreativně-reklamní sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet.