Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

BlaBlaCar si vybral v tendru PR.Konektor

Agentura má mimo jiné rozvíjet vztahy s bloggery a s youtubery.

Blablacar propojuje řidiče a potenciální stopaře

BlaBlaCar propojuje řidiče a potenciální spolujezdce

Mezinárodní platforma pro spolujízdu BlaBlaCar, která v lednu vstoupila na český a slovenský trh, si na zajištění komunikace a strategického plánování si zástupci společnosti vybrala v tendru PR.Konektor. Na správě sociálních sítí bude s Blablacar spolupracovat Konektor Social, který je spolu s PR.Konektorem součástí téže komunikační skupiny.

Původně francouzský startup BlaBlaCar převzal do své struktury český Jízdomat.cz a slovenský Jazdomat.sk. Startup spojuje komunitu řidičů a cestujících, kteří mají společnou cestu a mohou se podělit o náklady za palivo. Pasažéři si mohou vybírat řidiče podle několika kritérií, mimo jiné podle stupně upovídanosti jednotlivých cestujících. „Uživatel při vytváření svého profilu označí, zda je ‚Bla‘, ‚BlaBla‘ nebo ‚BlaBlaBla‘ podle toho, jak moc rád si v autě povídá,” vysvětluje Pavel Prouza, country manažer BlaBlaCar pro Česko a Slovensko.

Úkolem PR.Konektoru bude zajištění PR servisu a integrace online i offline komunikačních nástrojů. „V minulých dnech jsme realizovali launch prostřednictvím tiskové konference v Café Epopej, na níž bylo představeno spojení BlaBlaCaru s českou a slovenskou verzí Jízdomatu. V následujících měsících se chceme věnovat hlavně lifestylovým médiím,“ uvádí Michaela Králová z PR.Konektor.

V létě se agentura zaměří na festivaly a další kulturní akce. V dlouhodobém měřítku bude pracovat na rozvíjení vztahů s influencery, především pak s bloggery a youtubery s přesahem k celebrity PR.

BlaBlaCar staví především na online komunikaci vycházející z výkonnostních základů. K akvizici řidičů a cestujících využívá především Facebook, který si spravuje ve spolupráci s agenturou Konektor Social. Nové uživatele aplikace získává také prostřednictvím AdWords a Sklik. Online kampaně si realizuje inhouse.