Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Blesk a MF Dnes startují čtenářské hry

Deníky Mladá fronta Dnes a Blesk dnes a zítra startují hry, v nichž jejich čtenáři mohou přijít k penězům. MF Dnes ve čtvrtek 15. května rozjíždí Milionovou trefu, Blesk v pátek 16. května uvádí hru Bleskačka – Hraje celé Česko. „Největší hra v dějinách MF Dnes“ slibuje „denně 10.000 korun na ruku“, Bleskačka pak „denně českou průměrnou měsíční mzdu“ a zároveň „velkou hru o celoroční plat“.

Mediální analytik Milan Šmíd připomněl, že „cestu čtenářských soutěží s atraktivními výhrami s nadějí na zvýšení prodaného nákladu“ nastoupily v roce 2000 Lidové noviny, v roce 2001 se pak přidaly deníky Blesk, MF Dnes a Právo. „Aby se nedostaly do konfliktu s předpisy o spotřebitelských loteriích, tenkrát se vše prezentovalo jako vědomostní soutěže. Teď už však o žádné vědomosti nejde. Je to obyčejná loterie,“ glosuje Šmíd.

Milionová trefa MF Dnes

Milionová trefa MF Dnes

Bleskačka, hra Blesku

Bleskačka, hra Blesku