Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Blesk.cz přidává samostatné zprávy z Brna

Bulvární titul rozšiřuje na internetu své regionální zpravodajtví.

Deník Blesk v pondělí 17. října rozšiřuje na webu regionální zpravodajství o sekci zaměřenou na Brno. Půjde o druhou takovou, první – spuštěná v dubnu – přináší zprávy z Prahy. I v sekci Blesk.cz/Brno půjde o servis, krimi, dopravní informace a zvěsti z komunální politiky.

Základem sekce o jihomoravské metropoli mají být materiály z brněnských městských částí, doplňkem zprávy z Jihomoravského kraje. „V rubrice Brňané budeme představovat jednotlivé brněnské osobnosti, postavy i figurky, které jsou s městem a jeho životem spjaty. Chystáme také celou řadu tematických speciálů – zajímavá zákoutí, legendární brněnské hospody, ale nebudeme se vyhýbat ani brněnským ostudám a průšvihům. Nebudou chybět sezónní ani servisní speciály,“ uvádí vydavatelství Czech News Center, které Blesk i jeho web produkuje.

Na regiony dává důraz také tištěný Blesk – v září zavedl krajské mutace svých vydání – i další deník v portfoliu Czech News Center, ekonomický list E15. Ten koncem září v novém designu přidal sekci Praha, zaměřená na byznys v metropoli. „Na pražské zprávy se sice soustředí i v jiných médiích, my ale máme nejsilnější autory na to, věnovat se metropolitnímu zpravodajství z byznysového úhlu,“ prohlásila šéfredaktorka E15 Tereza Zavadilová.