Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Bohemia Chips: Vítězství za příchuť (Petr Čtvrtníček)

Kampaň připravila agentura McCann Erickson ve spolupráci s Petrem Čtvrtníčkem.

 
 

Značka Bohemia Chips v září spouští televizní kampaň k soutěži Vítězství za příchuť. Připravila ji agentura McCann Erickson ve spolupráci s Petrem Čtvrtníčkem. Televizní spot poběží od 1. září do 16. října na stanicích TV Nova, Prima TV a TV Barrandov.

Nový spot pro výrobce chipsů Intersnack z dílny McCann Erickson a Petra Čtvrtníčka odráží image tradiční české značky Bohemia Chips. Reklamě vévodí postava ztvárněná tímto známým hercem, který projíždí malebnou českou krajinou na stařičkém kultovním traktoru Zetor 25. Během jízdy se setkává s rázovitými postavami českého venkova, které volají směrem k Petrovi své tipy na novou příchuť chipsů.

„Celkové milé vyznění spotu, výrazné barvy a citlivá kamera vytvářejí příjemnou ladovskou atmosféru. Ta je okořeněna typickou komikou hlavního protagonisty,“ oznámila firma. Spot se natáčel v okolí hory Říp, v Úštěku a na zámku v Ploskovicích.

„S novým spotem jsme velmi spokojeni. Je vtipný a přesně vyjadřuje image naší značky, tradičních českých Bohemia Chips. Klip v podobě malého příběhu se výrazně liší od reklam, které u nás můžeme vidět. Věříme, že zaujme hodně našich zákazníků a přiláká soutěžící k tipování nových příchutí Bohemia Chips,“ vyjádřil se brand manager Jaroslav Ďurkovský, který má projekt Vítězství za příchuť ve společnosti Intersnack na starost.

Soutěž Vítězství za příchuť aneb Vymysli příchuť a poznej, jak chutná milionová renta poběží od 1. září 2011 do 30. dubna 2012. Lidé budou navrhovat příchutě, které jim na českém trhu chybí. Tři nejzajímavější příchutě společnost vyrobí. Autor nejprodávanější příchutě získá jako odměnu milion korun.

Bohemia Chips: Vítězství za příchuť

Kampaň bude dále podpořena PR, v online mediích, mj. na webové stránce www.vitezstvizaprichut.cz, a na sociálních sítích facebook.com/bohemiachipsfan.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně