Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Böhm z Graylingu v čele accountů Ogilvy PR

Korporátní tým Ogilvy PR povede místo Petra Pařízka Jiří Böhm z Graylingu.

Jiří Böhm

Jiří Böhm

Novým account directorem agentury Ogilvy PR se stal Jiří Böhm. Ve funkci střídá Petra Pařízka, který v březnu zamířil do agentury PR. Konektor.

Böhm bude mít na starosti vedení korporátního týmu, do jehož klientského portfolia patří například pojišťovna Axa, výrobce pneumatik Nexen Tire, logistická společnost DB Schenker, technologická firma 3M nebo výrobce turbín Doosan Škoda Power. 

Do Ogilvy PR přišel z komunikační agentury Grayling, kde mezi jeho klienty patřily Visa Europe, ABB, Zepter nebo Konsorcium MIR.1200. Svou profesní kariéru začínal jako novinář, nejprve jako ekonomický redaktor Lidových novin, poté jako ekonomický reportér České televize.