Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Böhm z Graylingu v čele accountů Ogilvy PR

Korporátní tým Ogilvy PR povede místo Petra Pařízka Jiří Böhm z Graylingu.

Jiří Böhm

Jiří Böhm

Novým account directorem agentury Ogilvy PR se stal Jiří Böhm. Ve funkci střídá Petra Pařízka, který v březnu zamířil do agentury PR. Konektor.

Böhm bude mít na starosti vedení korporátního týmu, do jehož klientského portfolia patří například pojišťovna Axa, výrobce pneumatik Nexen Tire, logistická společnost DB Schenker, technologická firma 3M nebo výrobce turbín Doosan Škoda Power. 

Do Ogilvy PR přišel z komunikační agentury Grayling, kde mezi jeho klienty patřily Visa Europe, ABB, Zepter nebo Konsorcium MIR.1200. Svou profesní kariéru začínal jako novinář, nejprve jako ekonomický redaktor Lidových novin, poté jako ekonomický reportér České televize.