Obsahová agentura Boomerang a reklamní agentura Rust, Klemperer, které patří do společného uskupení Boomerang Communication, budou nabízet své komunikační služby pod novou společnou značkou Boost.
Agentura Rust, Klemperer bude nadále existovat jako právní subjekt, ale její činnost bude postupně utlumována ve prospěch práce pro značku Boost. Boomerang bude jako content marketingová agentura nadále existovat i samostatně pod svou značkou, ale současně bude své služby poskytovat v rámci Boostu.
Pod střechou Boomerang Communication tak budou provozovány tři značky: Boomerang, která má na starost tvorbu obsahu, Boost, jež se stará o komunikaci, a Insiders, v jejíž gesci je obor interní komunikace. Všechny tři subjekty sídlí na společné adrese Boomerang Communication v Praze - Troji v ulici Nad Kazankou a podle výkonného ředitele Boomerang Communication Marka Slezáka sdílejí kanceláře, kapacity i know-how, což je hlavním cílem projektu Boost.
Boost povedou dosavadní představitelé obou agentur. Šéf a majitel agentury Rust Aleš Klemperer bude v Boostu vystupovat jako „adman“, Slezák, který vede Boomerang, jako „content maker“.
Agenturní tým Boostu bude složen ze zástupců obou společností. „Celý princip, na kterém značka Boost staví, se týká propojování. Proto využíváme personální pestrosti našeho zázemí podle potřeb jednotlivých značek, pro které pracujeme. Základem týmu Boostu je samozřejmě strategické oddělení, art directoři a copywriteři. Někteří jsou exRust, někteří zcela noví a v jádru týmu působí i senioři z Boomerangu,“ uvedl pro Médiář Slezák.
Boost podle svých zástupců už v současnosti spolupracuje s klienty Radegast, Flexi Pojišťovna České spořitelny nebo projektem Prima Port televize Prima.
Většinovým vlastníkem společnosti Boomerang Communication je společnost Dike MS se sídlem na Kypru, která má 70 %, po 10 % drží Pavel Matuška, Jindřich Novák a Martin Vymětal. Stoprocentním majitelem agentury Rust, Klemperer, kterou v roce 2000 založil Graham Rust, je v současnosti podle obchodního rejstříku Aleš Klemperer.