Vydavatel Knihy Dobrovský přichází s novým zákaznickým magazínem s názvem Dobro.druh. Časopis vychází v tištěné i elektronické podobě, má 52 stran a tisknou se ho bude 80.000 až 100.000 kusů. Distribuovat se bude zákazníkům Knih Dobrovský v obchodech a přikládán k objednávkám přes internet. Zdarma ho obdrží členové Klubu Knihy Dobrovský. Dostupný bude i na webu firmy.
Magazín pro Dobrovského připravuje agentura Boomerang Publishing. Autory konceptu jsou Robin Čermák z Knih Dobrovský a Martin Vymětal z Boomerangu, editory Martin Groman a Štefan Švec, autory grafiky Jakub Kaše a Lucie Komárová, všichni z Boomerangu. Tisk zajišťovala Rita Reklama.
Hlavní myšlenkou magazínu je nadšení pro knížky. Hlavním tématem prvního čísla je letní čtení, tedy čtenářsky nejoblíbenější literární žánry a jejich nejlepší představitelé. Úvodní vydání také přináší rozhovor s britskou autorkou Alexandrou Potterovou.