Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Booster Prague získává Marka Prchala, akčního hrdinu české reklamy, a chce do EU

Agentura Booster Prague (dříve Viral Boooster) má v plánu rozšiřovat se do EU, nejdřív do Rakouska.

Marek Prchal

Marek Prchal. Foto: Booster Prague

Česká agentura věnující se komunikaci v sociálních médiích Booster Prague (dříve Viral Boooster) přijala na pozici kreativního ředitele šestatřicetiletého Marka Prchala.

Marek je kreativní ředitel online i offline projektů, idea maker a buddhista. Je spoluautorem oceněných kampaní Přemluv bábu (přinesla za nulové náklady mediální prostor v hodnotě cca 30 milionů Kč), Sedm statečných z ČVUT nebo Pepsi Refresh Your World.

Markovým tématem je kromě speciálních komunikačních projektů cílová skupina středoškoláků a politický marketing.

Je členem Art Directors Clubu ČR, držitelem pěti Louskáčků a řady dalších kreativních ocenění v oblasti webu i klasické reklamy (WebTop100, Zlatý středník apod.). Agentura Konektor mu přiřknula označení “akční hrdina české reklamy”.

Od ledna publikuje na Médiáři pravidelné sloupky o tuzemských kampaních.

“Spolupráce s Booster Prague je přirozeným výsledkem mnoha rozhovorů, které jsme vedli poslední dva roky. Práci s haló efektem jsem si vyzkoušel na mnoha projektech v posledním roce a stala se samozřejmou součástí všech úvah nad kreativním briefem. Nyní se budeme soustředit především na efektivitu a maximální ROI (return of investment, návratnost investice, pozn. red.),“ uvedl Marek Prchal.

Agentura Booster Prague v plánu rozšiřovat se do dalších zemí EU. “Dlouho jsme krystalizovali z úspěšného teamu, který čítal cca 15 lidí a vznikl prakticky na zakázku pro agenturu Advertures v roce 2006. Nyní poprvé v historii otevíráme bránu nejen novým lidem, ale rozšiřujeme Booster i do sousedních zemí v Evropě. Na spadnutí je otevření pobočky v Rakousku,” doplnil managing director agentury Booster Prague Adam Reinberger.

Marek si dále ponechal pozici Associated Creative Directora Českého vysokého učení technického v Praze, kde je spoluautorem komunikace směrem k uchazečům o studium. Dále pracuje na tvorbě kreativních konceptů pro pražskou agenturu 2Fresh, která je dodavatelem digitálních vizuálů pro české i světové klienty, a nositelem dvou ocenění FWA v oboru interaktivního webu.

Mezi současné klienty Booster Prague patří CME (CET 21 spol. s r.o.), Raiffeisen Bank, ING, DOX, Czechoslovak Models, ČEZ, Vláda Slovenské republiky nebo Red Bull.