Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Borovan.cz hlásí 100 prodaných předplatných

Jde o výsledky za první rok od zpoplatnění.

Aleš Borovan. Foto: Borovan.cz

Aleš Borovan. Foto: Borovan.cz

Částečně zpoplatněný zpravodajský web Borovan.cz, „obchod exkluzivními informacemi“ Aleše Borovana z médií a zábavního průmyslu, oznámil, že překonal hranici sta prodaných čtenářských licencí. Počet předplatitelů je o něco nižší vzhledem k opakovaným objednávkám, nejčastější objednávkou je roční předplatné, rozbíhá se i prodej multilicencí, uvedl Borovan.

Předplatné prodává rok, od poloviny září 2013. Individuální abonmá u něj stojí 3.999 Kč na čtvrt roku, 5.999 Kč na půl roku a 8.999 Kč na rok. Skupinové předplatné je možné koupit jen na dobu jednoho roku, v ceně od 15.000 do 44.000 Kč. Provozovatel webu dnes oznámil, že roční příjmy počítá v řádu stovek tisíců korun.

Prodává prý hlavně velkým hráčům v oboru (televize, mediální agentury, filmoví producenti, rádia), mezi klienty jsou i banky, „managementy miliardářských skupin“ či investiční společnosti.

Aleš Borovan, bývalý redaktor Hospodářských novin a pak deníku E15, rozjel svůj web koncem listopadu 2012.