Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Božkov si najal Gong, v PR využije archivy

Komunikaci značky Božkov a jejích alkoholických nápojů od dubna zajišťuje agentura Gong ze skupiny Dentsu Aegis. „Kromě produktové komunikace se zaměříme na historii značky Božkov s využitím dostupných archivů. Plánujeme navíc speciální komunikační projekt, který staví na hodnotách značky a ve kterém se objeví řada názorových vůdců, odborníků a známých osobností,“ přibližuje výkonný ředitel Gongu Tomáš Vozáb. Brand manažerkou Božkova je Gabriela Adámková.

Od roku 2015, kdy Božkov uvedl na trh novou kategorii ochucených speciálů, začala výrazná podpora značky v nadlinkové komunikaci ve spolupráci s hercem Jiřím Macháčkem. Historie značky se píše od roku 1920 se začátky Lionella Stocka, v Plzni roku 1948 byl vyroben první Tuzemák, tehdy pod názvem Tuzemský Rum.