Komunikační agentura Cream Prague Davida Brady otevírá tři čtvrtě roku po svém vzniku digitální divizi nazvanou Dream. Dceřiná společnost Creamu, v obchodním rejstříku registrovaná jako Dream Communications, má navázat na projekty, které od loňského léta dělal Cream v oblasti online komunikace - vytváření a řízení online obsahu značek či sociální sítě.
„Zhruba polovina kampaní, které během prvního roku realizoval Cream, byla buď digitální, nebo alespoň obsahovala nějaké interaktivní prvky. Přesto nám řada klientů nevěřila, že integrovaná agentura znamená také digitální. Je to paradox - na Západě si velké digitální agentury budují positioning Integrated Digital Agency a místní trh nás naopak přiměl otevřít oddělený digitální shop,“ komentuje Brada.
Nejčerstvější digitální kampaní byla ta pro T-Mobile, kdy Ferrari, poštovní holub a mobilní internet soutěžili, kdo nejrychleji přenese po přibližně stejné trase 8 GB dat.
Předtím Cream dělal Hvezdakampane.cz pro mBank - tváří outdoorové a online kampaně se stali skuteční klienti banky rekrutovaní prostřednictvím speciální microsite a Facebooku. Pod značkou Dream bude agentura prezentovat i své dosavadní online projekty pro Subaru, Kasa.cz nebo Fuse.