Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Brand Management 2016

Jak jednoduše vytvořit neodolatelnou značku

Dokázal to Steve Jobs, proč by to neměli dokázat brand manažeři a další zainteresovaní marketingoví profesionálové na českém a slovenském trhu? Po loňském úspěchu Jima Stengela organizátoři z Blue Events přináší další hvězdu světového marketingu, Kena Segalla, který se úzce podílel na fenomenálním úspěchu Apple i dalších velkých značek. Právě letos o tom napsal svoji novou knihu Think Simple.

Muž, který dal výrobkům Applu „i“

Ken Segall

Ken Segall

Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha Šíleně jednoduché: posedlost jako základ úspěchu Apple vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.

Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Skvělou zprávou je, že nakladatelství Bizbooks ihned po publikování anglického originálu připravilo české vydání. Nová kniha Kena Segalla bude v českém překladu pokřtěna a poprvé distribuována právě na konferenci Brand Management 2016.

Spolu s ním v nabitém programu v pražském Slovanském domě vystoupí také řada našich tvůrců značek – majitelů firem, marketingových ředitelů a samozřejmě i brand manažerů. Konference Brand Management letos bude ve středu 21. září.

Rámcový program

  • První programový blok ukáže, kdo jsou neodolatelné značky. Petra Průšová z TNS Aisa na úvod představí aktuální analýzu Top Global Brands a Rostislav Starý z agentury Konektor Social osvětlí, jak vypadají vítězové v digitální době.
  • Praktickou ukázku dvou velmi odlišných značek, které však spojuje úspěch doma i na mezinárodní aréně, přinesou marketér z velké korporace (Tomáš Gregořica ze automobilky Škoda Auto) a spolumajitelé rodinné firmy (otec a syn Jahodovi z firmy Emco).
  • Úvodní programový blok pak uzavře Tomáš Mrkvička (Young & Rubicam Prague), který ukáže, jak se dobrat pochopení příčin neodolatelnosti značek.
  • Těžištěm konference je vystoupení klíčového řečníka, Kena Segalla, marketéra, bloggera a autora zbrusu nové knihy Think Simple. Ta je nejen unikátním soubor příběhů úspěchu, ale také všeobecně použitelnou „kuchařkou“ toho, jak udělat byznys jednodušší.
  • Konference Brand Management logicky vyvrcholí velkým blokem prezentací a diskusí, které účastníkům umožní odpovědět na otázku „Jak na to“? Půjde o prezentaci příběhů našich neodolatelných značek a o panelovou diskusi o řízení značek v digitálních časech, kterou bude moderovat Jan Podzimek z agentury PRIA.