Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Bratánková nastoupila do Auto Palace

Dana Bratánková pracuje pro klienty v oboru auto-moto deset let.

Dana Bratánková

Dana Bratánková

Začátkem února přišla do skupiny Auto Palace Dana Bratánková. Bude zodpovídat za PR související s maloobchodními aktivitami firmy. V marketingovém týmu Auto Palace, společnosti nabízející českým zákazníkům automobily značek Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti, bude Bratánková spolupracovat například se Stanislavem Perknerem. Ten pracuje jako marketingový manažer Auto Palace.

Dana Bratánková dělá v PR pro auto-moto klienty od roku 2004. Pracovala například pro Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo Lukoil Czech Republic.