Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Brejcha přešel z Čedoku do Českých aerolinií

Marketing české národní letecké společnosti povede Tomáš Brejcha.

Tomáš Brejcha

Tomáš Brejcha

Novým ředitelem marketingu Českých aerolinií se stal Tomáš Brejcha, dříve marketingový ředitel cestovní kanceláře Čedok. V aeroliniích bude odpovídat za veškerou marketingovou komunikaci včetně online prezentace.

Brejcha pracoval jako marketingový ředitel cestovní kanceláře Čedok od roku 2004, od roku 2008 současně zastával i pozici ředitele marketingu a komunikace v investiční skupině Odien Group, majoritního akcionáře Čedoku. Pro Čedok začal pracovat v roce 2002 na pozici marketingového manažera a tiskového mluvčího.