Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Brněnskou Novou Zbrojovku zpropaguje Gong

Vizualizace projektu Nová Zbrojovka. Foto: CPI Property Group

Vizualizace projektu Nová Zbrojovka. Foto: CPI Property Group

Tendr na PR komunikaci developerského projektu Nová Zbrojovka v Brně, vypsaný realitní skupinou CPI Property Group, vyhrála agentura Gong. CPI Property Group je v České republice největším vlastníkem retailových ploch, druhým největším poskytovatelem nájemního bydlení a jedním z největších vlastníku hotelových kapacit. Nová Zbrojovka je multifunkční projekt, který vznikne v místě rozsáhlého areálu bývalé Zbrojovky. Tam má vzniknout moderní plnohodnotná čtvrť, která poskytne bydlení, služby a i nákupní, pracovní a odpočinkové příležitostí. Kompletní projekt má být hotov nejdřív v roce 2027.

„Budeme mít na starosti celkovou komunikaci projektu od plánování strategie až po realizaci jednotlivých PR aktivit. Kromě tradiční komunikace využijeme i názorové vůdce z řad známých osobností a odborníků a plánujeme v místě výstavby řadu kulturních akcí pro místní obyvatele,“ uvádí Tomáš Vozáb, výkonný ředitel Gongu.

Součástí PR tendru byl i návrh komunikace na sociálních sítích, kterou bude pod vedením Gongu agentura Bistro Social. Gong a Bistro Social jsou součástí nadnárodní sítě mediálních agentur Dentsu Aegis, kam patří i agentury Adexpres, Bistro či Spectra.