Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Brouček povyšuje v Tesařově agentuře Raul

Agentura pro sportovní marketing dala Ondřeji Broučkovi seniorní pozici po 14 měsících.

Ondřej Brouček

Ondřej Brouček

Ondřej Brouček je v agentuře Raul Marka Tesaře nově seniorním projektovým manažerem. Raul se věnuje sportovnímu marketingu. Jednatřicetiletý Brouček do Raulu nastoupil zhruba před rokem. Jako projektový manažer se věnoval například Primátorkám. Teď dělá na projektech Bike Prague a Jizerská 50.