Na pozici account manager do agentury AMI Communications nastoupila Šárka Brožová. Dosud pracovala sedm let v agentuře Crest Communications pro klienty z oblasti spotřebitelského marketingu. V AMI povede tříčlenný tým, s nímž se má starat o rychloobrátkové klienty včetně značek Nescafé, Caro a Granko nebo projekt L’Oréal Pro ženy ve vědě. Brožová vystudovala jazykovou školu Kent College v Sydney a následně pokračovala studia v oboru cestovní ruch na australské Holmes College.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden