Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Brůnová, Sajko, Vávra a Mašek ve Fragile Media

Digitální agentura Daniela Kafky najala čtveřici specialistů z H1.cz a z Marketup.

Nová čtveřice ve Fragile Media

Nová čtveřice ve Fragile Media: zleva Michal Sajko, Aleš Vávra, Kateřina Brůnová, Marek Mašek

Digitální agentura Fragile Media přijala čtyři nové lidi. Jsou jimi konzultantka SEO Kateřina Brůnová (přišla z H1.cz, dělala v Kindred Group či v Inmatrix), specialisti na výkonnostní marketing Michal Sajko (z H1.cz) a Aleš Vávra (z agentury Marketup) a performance & branding manažer Marek Mašek (H1.cz, Centrum Holdings).