Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Brýna z Isobaru přešel do Business Factory

Jan Brýna opustil skupinu Dentsu Aegis a zamířil k Petru Podolinskému a Facebooku.

Jan Brýna

Jan Brýna

Do týmu Petera Podolinského v agentuře Business Factory nastoupil v červnu na pozici jednoho z client partnerů Jan Brýna. Přišel z mediální agentury Dentsu Aegis, kde pracoval v digitální divizi Isobar jako manažer sociálních sítí. Zkušenosti na podobných pozicích získával i ve skupinách GroupM a Publicis. V týmu prodejců reklamy na Facebooku, Googlu a také Instagramu se teď v Business Factory bude starat především o mezinárodní klienty reklamní platformy ROI Hunter v rámci Evropské unie.

„Naším cílem bylo do tří let odbavit reklamní inzerci v Česku na Facebooku v hodnotě 750 milionů Kč. Tento objem se nám podaří realizovat v letošním roce v rámci regionu Evropské unie a podle současné dynamiky stále věřím, že stanoveného cíle dosáhneme i v Česku,“ prohlašuje Petr Jelínek, šéf pražské kanceláře Business Factory.

Brýna je po Janu Svátkovi dalším, kdo opustil Isobar nedlouho poté, co Dentsu Aegis Network letos koupila rostoucí skupinu digitálních agentur Adexpres.