Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Brýna z Isobaru přešel do Business Factory

Jan Brýna opustil skupinu Dentsu Aegis a zamířil k Petru Podolinskému a Facebooku.

Jan Brýna

Jan Brýna

Do týmu Petera Podolinského v agentuře Business Factory nastoupil v červnu na pozici jednoho z client partnerů Jan Brýna. Přišel z mediální agentury Dentsu Aegis, kde pracoval v digitální divizi Isobar jako manažer sociálních sítí. Zkušenosti na podobných pozicích získával i ve skupinách GroupM a Publicis. V týmu prodejců reklamy na Facebooku, Googlu a také Instagramu se teď v Business Factory bude starat především o mezinárodní klienty reklamní platformy ROI Hunter v rámci Evropské unie.

„Naším cílem bylo do tří let odbavit reklamní inzerci v Česku na Facebooku v hodnotě 750 milionů Kč. Tento objem se nám podaří realizovat v letošním roce v rámci regionu Evropské unie a podle současné dynamiky stále věřím, že stanoveného cíle dosáhneme i v Česku,“ prohlašuje Petr Jelínek, šéf pražské kanceláře Business Factory.

Brýna je po Janu Svátkovi dalším, kdo opustil Isobar nedlouho poté, co Dentsu Aegis Network letos koupila rostoucí skupinu digitálních agentur Adexpres.