Druhou řadu komediálního seriálu Autobazar Monte Karlo s Petrem Čtvrtníčkem, Jaroslavem Pleslem a Lucií Polišenskou nasadí letos v říjnu internetová televize Stream.cz. Druhá řada bude mít 11 dílů. Vznikla opět v produkci Negativ kolem Milana Kuchynky. Nově režíruje Andy Fehu. Scenář zase napsali Robert Geisler a Tomáš Hodan. Hrají též Eva Nosálková-Leinweberová, Lubor Šplíchal, Leoš Noha, Martin Myšička, Pavel Šimčík nebo Ondřej Bauer.

Bsnap od Bubble propojí značky a tvůrce obsahu

Digitální agentura zprostředkuje lidem peníze za jejich fotky a videa ze sociálních sítí.

Jakub Mařík. Foto: Vojta Herout

Jakub Mařík. Foto: Vojta Herout

Obsahová agentura Bubble Lukáše Kořínka spouští projekt ​Bsnap​, s cílem propojit značky s externími tvůrci fotografií, videí i textů zveřejňovaných na internetu. Jedná se o platformu, která umožní agentuře využít násobně víc lidí a rozmanitější nabídku, přičemž je platí jen za konkrétní výstupy, o které klienti projeví zájem. „Sami bychom nikdy nebyli schopni nabídnout značkám tak širokou škálu rozmanitého obsahu. Bsnap je tedy logický krok jak dát smysl spolupráci s externisty. Zároveň je to taky šance pro spoustu neznámých tvůrců,” říká majitel Bubblu Kořínek.

V současné době má Bubble pro Bsnap vytipovaných přes 150 lidí, kteří jsou aktivní na různých sociálních sítích a zaměřují se na fotku, video, text nebo další mikroobsah. Se čtyřiceti z nich už zahajuje spolupráci na prvních sedmi projektech a k rozdělení má pro ně řádově stovky tisíc korun za první měsíc běhu projektu. 

Projekt má v agentuře na starosti Jakub Mařík, který do Bubble nově nastoupil na ozici content scout & curator. „Jakubův úkol je hledat na sociálních sítích talentované lidi. Nezávisle na tom, kolik mají followers nebo jaké aktuální pozornosti v online světě dosahují. Tyto lidi poté zaštítíme naším jménem, zázemím Bubble a spojíme je s firmami pro které budou tvořit obsahu na míru. Tým Bsnapu se postará o celý projekt od začátku do konce jak z pohledu klienta, tak obsahového tvůrce,“ popisuje Lukáš Kořínek.

Před nástupem do Bubble Mařík spoluzaložil projekt #Najforever, který spojuje skupinu předních českých bloggerek a jejich přátel. Provozuje také vlastní e-shop Typoland.cz. Dříve pracoval v Boomerang Publishing jako grafik, kde se podílel na tvorbě firemních časopisů. V rámci projektu Bsnap bude Bubble s tvůrci obsahu organizovat události a pro různé značky školení zaměřené na tvorbu a šíření obsahu na sociálních sítích.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr