Novým kreativním ředitelem agentury Loosers je od dubna Petr Bucha. Přichází z agentury Hullabaloo, v minulosti působil i v Ogilvy & Mather, Bates, Fabrika a TBWA. Přichází v době, kdy agentura kompletně předělává svou korporátní identitu a připravuje novou strategii a positioning. Iva Bízová, dosavadní kreativní ředitelka a spolumajitelka agentury, se po šesti letech od založení firmy hodlá posunout ke strategickému řízení - hlavně budování a stabilizaci nových oddělení a získávání a využití nových příležitostí.
Hlavním projektovým manažerem agentury se stává Jakub Kesl. Do jeho týmu k 7. dubnu přibyl Tomáš Bojanovský, který přišel ze Seeding.cz, v minulosti působil i v All In Agency. Rozšiřuje se i juniorní tým nazvaný Loosers Farm - teď se do něj zapojili Kateřina Judová, studentka Arts Managementu Vysoké školy ekonomické v Praze, Peter Chalupianský z Fakulty elektrotechnické ČVUT, obor Ekonomika a řízení energetiky, a Tomáš Stehlík, který nyní studuje na Fakultě umění a designu na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.