Mediálním konzultantem a koordinátorem speciálních projektů komunikační agentury Knowlimits Group se stal Michal Budínský. Bude zodpovědný za komunikaci mezi agenturou a klienty a zároveň povede vybrané speciální projekty.
Budínský přichází z Mindshare, kde se na pozici client leadership senior manager staral o klienty Ford, Müller, Madeta, Nike nebo IBM. Předtím v mediální agentuře OMD pracoval pro Tesco a Unilever a v reklamní agentuře Universal McCann pro L’Oréal.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden