Vydavatelství Empresa Media oznámilo, že zvyšuje tištěný náklad bulvárního týdeníku Sedmička na 300 tisíc kusů. Podle údajů vydavatele totiž zájem o titul stoupá číslo od čísla: prvního vydání se prodalo 93 tisíc výtisků, druhého 110 tisíc, třetího 124 tisíc a čtvrtého téměř 171 tisíc, tedy v průměru 122 tisíc kusů na jedno číslo.
Někdejší regionální grátis noviny Sedmička převzala Empresa Media od Mladé fronty oficiálně 1. srpna, už den nato vyšel titul ve změněné podobě, jako bulvární časopis.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval