Přehlídka mobilních aplikací AppParade dnes večer proběhne v novém prostoru v Karlíně.

Burda posouvá Svět ženy do lifestylu

Obsah se rozšíří o fejetony známých lidí a články o psychologii.

Titulní strana aktuálního čísla Světa ženy

Titulní strana aktuálního čísla Světa ženy. Na každé obálce má být nějaká česká celebrita

Vydavatelství Burda Praha mění positioning měsíčníku Svět ženy. Počínaje vydáním z dneška 25. září jej chce profilovat prestižněji než dosud, jako lifestylový titul. Pozměněnou podobu připravily publisherka titulu Markéta Vavřinová a šéfredaktorka Pavla Totušková.

Zůstávají texty o módě, kosmetice, bytovém designu, cestování či gastronomii, autentické příběhy čtenářek a osudy slavných. Novinkou jsou fejetony známých českých lidí, aktuální témata, reportáže a také články z oblasti psychologie.

Časopis Svět ženy vychází od roku 2002. Loni byl druhý nejprodávanější v segmentu časopisů pro ženy, za Bleskem pro ženy, nicméně jeho prodej meziročně klesl o 18 %, na zhruba 139.000 ze 168.000 rok předtím. To však bohatě stačí na prvenství v segmentu, do něhož hodlá přejít, tedy časopisů životního stylu pro ženy. V něm byly loni nejprodávanější měsíčník Marianne (61.000) téhož vydavatelství Burda a čtrnáctideník Žena a život (50.000) konkurenčního Bauer Media.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr