Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Burda posouvá Svět ženy do lifestylu

Obsah se rozšíří o fejetony známých lidí a články o psychologii.

Titulní strana aktuálního čísla Světa ženy

Titulní strana aktuálního čísla Světa ženy. Na každé obálce má být nějaká česká celebrita

Vydavatelství Burda Praha mění positioning měsíčníku Svět ženy. Počínaje vydáním z dneška 25. září jej chce profilovat prestižněji než dosud, jako lifestylový titul. Pozměněnou podobu připravily publisherka titulu Markéta Vavřinová a šéfredaktorka Pavla Totušková.

Zůstávají texty o módě, kosmetice, bytovém designu, cestování či gastronomii, autentické příběhy čtenářek a osudy slavných. Novinkou jsou fejetony známých českých lidí, aktuální témata, reportáže a také články z oblasti psychologie.

Časopis Svět ženy vychází od roku 2002. Loni byl druhý nejprodávanější v segmentu časopisů pro ženy, za Bleskem pro ženy, nicméně jeho prodej meziročně klesl o 18 %, na zhruba 139.000 ze 168.000 rok předtím. To však bohatě stačí na prvenství v segmentu, do něhož hodlá přejít, tedy časopisů životního stylu pro ženy. V něm byly loni nejprodávanější měsíčník Marianne (61.000) téhož vydavatelství Burda a čtrnáctideník Žena a život (50.000) konkurenčního Bauer Media.