Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Burda Praha a Burda Media 2000 sjednotily organizační strukturu

Nová struktura následuje poté, co v červnu Burda dokoupila celé vydavatelství titulů Elle či Maxim.

  • ČTK
  • 21. 09. 2011 09:15

Společnosti Burda Praha a Burda Media 2000 bude nově řídit společný management. Důvodem je sjednocení vlastnické struktury. Obě společnosti nadále zůstanou samostatnými právními subjekty.

ČTK o tom informovala generální ředitelka společností Petra Fundová.

  • Výkonným ředitelem společností bude dosavadní výkonný a finanční ředitel Burda Media 2000 Libor Koudelka.
  • Finančním ředitelem bude Zbyněk Machát, který až doposud působil jako finanční ředitel Burdy Praha.
  • Výrobním ředitelem bude Josef Tomášek.
  • Ředitelem distribuce bude Jan Ecker.
  • Inzertní oddělení povedou Lukáš Polák a Vít Fiala.
  • Oddělení speciálních projektů bude řídit Fabrice Biundo, který tuto pozici zastával v Burda Media 2000.
  • Oddělení Burda Digital, tedy online projekty, povede Tomáš Kočí.
  • Marketingovou ředitelkou bude Zuzana Polanská.

Vydavatelství patří do skupiny evropských mediálních domů Hubert Burda Media. Ke změnám dochází v souvislosti s akvizicí vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, které se změnou vlastníka změnilo název na Burda Media 2000.

Mezi tituly obou vydavatelství patří například Katka, Svět ženy, Level, Můj pes, Autohit, Pošli recept, Elle, Marianne či Maxim.