Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Burda prodala magazín Hrej.cz e-shopu Xzone

Po odprodeji herního webu se Burda soustředí na své lifestylové tituly v tisku i v digitálu.

Časopisové vydavatelství Burda Praha se zbavilo herního portálu Hrej.cz. Koupila ho firma Xzone z Loun, jež provozuje stejnojmenný internetový obchod a síť prodejen se zaměřením na počítačové hry. Burda bude dál na webu, který měsíčně navštíví přes 80.000 lidí a který zobrazí téměř 1,5 milionu stránek, obchodovat 50 % reklamního prostoru, a to jeden rok počínaje listopadem 2016. „Inzertní aktivity Burdy v rámci Hrej.cz tak nebudou po uvedené období nikterak dotčeny,“ zdůraznila inzertní ředitelka Anna Říhová.

Magazín Hrej.cz Burda získala v lednu 2008, od české internetové jedničky Seznam.cz. Generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová k aktuální transakci uvedla, že mediální firma se teď „plně zaměří na zhodnocení digitálního potenciálu lifestylových brandů a chce se soustředit na investice do vývoje spojeného s poskytováním prémiového obsahu“. Burda Praha vydává časopisy Elle, Marianne, Joy, Marie Claire, Svět ženy či třeba Maxim.

Petr Kabrna, ředitel digitálního oddělení Burdy Praha

Petr Kabrna, ředitel digitálního oddělení Burdy Praha

„Do budoucna se Burda Praha bude v digitální oblasti víc věnovat lifestylovému portfoliu a s ním spojeným projektům, kde dokáže nabídnout unikátní spojení digitálu, sociálních sítí i mailing společně s printem,“ doplnil ředitel digitálního oddělení Petr Kabrna.