Časopisové vydavatelství Burda Praha se zbavilo herního portálu Hrej.cz. Koupila ho firma Xzone z Loun, jež provozuje stejnojmenný internetový obchod a síť prodejen se zaměřením na počítačové hry. Burda bude dál na webu, který měsíčně navštíví přes 80.000 lidí a který zobrazí téměř 1,5 milionu stránek, obchodovat 50 % reklamního prostoru, a to jeden rok počínaje listopadem 2016. „Inzertní aktivity Burdy v rámci Hrej.cz tak nebudou po uvedené období nikterak dotčeny,“ zdůraznila inzertní ředitelka Anna Říhová.
Magazín Hrej.cz Burda získala v lednu 2008, od české internetové jedničky Seznam.cz. Generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová k aktuální transakci uvedla, že mediální firma se teď „plně zaměří na zhodnocení digitálního potenciálu lifestylových brandů a chce se soustředit na investice do vývoje spojeného s poskytováním prémiového obsahu“. Burda Praha vydává časopisy Elle, Marianne, Joy, Marie Claire, Svět ženy či třeba Maxim.
„Do budoucna se Burda Praha bude v digitální oblasti víc věnovat lifestylovému portfoliu a s ním spojeným projektům, kde dokáže nabídnout unikátní spojení digitálu, sociálních sítí i mailing společně s printem,“ doplnil ředitel digitálního oddělení Petr Kabrna.