Vydavatelství Burda Praha přichází s novou podobou týdeníku Katka. Od 29. září bude vycházet na větším formátu. Slibuje si tak, že bude atraktivnější pro inzerenty. Tým šéfredaktorky Pavly Totuškové navíc přidá obsahu, k novým rubrikám patří texty o současných problémech ve společnosti, tipy na zdravé diety, trendy přírodní medicíny, praktické rady pro každodenní život. V inovované podobě se zprvu bude prodávat za 10 Kč (vydavatel uvádí marketingovou cenu 9,99 Kč).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval