Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Burda slučuje oddělení, Polcar odchází

Karel Polcar končí po osmi měsících, Burda dá obchod a speciální projekty dohromady.

Karel Polcar

Karel Polcar

Dosavadní ředitel obchodního oddělení vydavatelství Burda Praha Karel Polcar ve firmě k 31. prosinci končí. Na pozici vydržel osm měsíců, nastupoval letos v květnu.

Obchodní oddělení a oddělení speciálních projektů se teď v Burdě sloučí a nově je povede Anamy Pónya, dosavadní ředitelka sekce Burda Creative. To produkuje eventy jako Dny Marianne, Shopping Fever, Apetit Piknik či konference Women@work, spojené s časopisy Marianne, Apetit či Elle.

„Oddělení Burda Creative zaznamenalo v roce 2016 výrazný nárůst tržeb,“ vysvětluje svou volbu ředitelka Burdy Praha Petra Fundová. Strukturu změnila kvůli tomu, aby lépe spolupracovala inzerce, digitální obchod, speciální projekty a sekce customized publishingu.