Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Bus TV začíná v MHD dávat pořady

Videa se budou šířit v síti obrazovek ve vozech hromadné dopravy.

Obrazovky jsou ve vozidlech městské dopravy umístěny u stropu, pro lepší viditelnost

Obrazovky jsou ve vozidlech městské dopravy umístěny u stropu, pro lepší viditelnost

Zelenečská firma TTV LCD Zdeňka Kříže a Richarda Prajslera, provozující reklamní síť Bus TV, přišla s pořady určenými pro obrazovky umístěné ve vozech hromadné dopravy. Při tvorbě nového konceptu se spojila s Agenturou Dobrý den Josefa Vaňka, zaměřenou na české rekordy a kuriozity. Společně vytvořily seriál Svět českých rekordů. „Každé dva týdny zveřejníme jedno nebo dvě nová videa ze světa kuriozit. Seriál spotů budeme vysílat minimálně tři měsíce,“ uvedl Prajsler.

Spoty budou vysílány v městské hromadné dopravě v Pardubicích, Hradci Králové, Liberci, Plzni, Mostě, Mladé Boleslavi, Zlíně, Ústí nad Labem, Třinci a dalších městech, celkem v 8 krajských a 14 okresních. Počet obyvatel starších 15 let ve městech, v nichž v MHD Bus TV vysílá, je 1,3 milionu.

Síť Bus TV má nyní celkem 756 LCD obrazovek v 519 autobusech, trolejbusech a tramvajích. Obrazovky o rozměrech 21“ a 23“, formátu 16:9, jsou instalovány pod stropem, kvůli viditelnosti. V kloubových trolejbusech a tramvajích jsou většinou 2 až 4 obrazovky ve vozidle. Vysílání kombinuje pořady s dopravními informacemi o trase a zastávkách.

Od letošního ledna je Bus TV zahrnuta do monitoringu dat Admosphere, a to v rámci venkovní reklamy.