Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Bývala šéfka Evropy 2 Fürst přešla k eventům

Jitka Fürst má pro pořadatele akcí vyhledávat nové kontrakty, talenty a vést marketing.

Jitka Fürst na červnovém PR Foru. Foto: Mikuláš Křepelka

Jitka Fürst na červnovém PR Foru. Foto: Mikuláš Křepelka

Na nově zřízenou pozici ředitelky obchodního rozvoje ve firmě JVS Group, specializované na event management a marketingovou komunikaci, nastoupila začátkem Jitka Fürst, donedávna ředitelka rádia pro mladé Evropa 2. Promotérská agentura JVS Group Renáty Bystroňové je na českém trhu od roku 2000, patří k těm, jež pořádají největší kulturní akce v Česku (aktuálně vystoupení Hanse Zimmera, Ennia Morricone, Ringo Starra, Paula Anky).

Fürst má vyhledávat nové akvizice v hudebním průmyslu, výstavnictví a eventech, vyhledávat talenty a vést online marketing v Česku, Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a výhledově i v dalších evropských zemích. První projektem, na němž dělá, je výstava Cosmos Discovery v Bratislavě.