Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Bývalý mluvčí UPC Frodl přešel do Swardmanu

Marketing a PR českého výrobce travních sekaček Swardman povede David Frodl.

David Frodl

David Frodl

Novým PR a marketingovým manažerem českého výrobce vřetenových travních sekaček Swardman se stal bývalý tiskový mluvčí UPC Česká republika David Frodl. Bude mít na starosti tvorbu a realizaci marketingových a PR strategií značky Swardman v Česku a na nových exportních trzích, především v západní Evropě.

Frodl začínal kariéru v Ogilvy Public Relations, kde strávil
sedm let a pracoval především pro značky ze stavebního sektoru nebo z hobby segmentu, například Obi, Velux, Tondach nebo Velkopopovický Kozel. V UPC působil od roku 2014 jako mluvčí a manažer vztahů s médii.

Většinovým spoluvlastníkem Swardmanu je Petr Krogman (80 %), menšinový podíl drží současný ředitel firmy Tomáš Šena