Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Bývalý šéf Barrandova spustí televizi Up Network

Nový dokumentární program Františka Borovského se zaměří na letectví. Začne 14. dubna.

V pátek 14. dubna ve 20.00 začne vysílat nová televize Up Network. Licenci na ni dostala firma EFB Network. Tu z 66 % vlastní – prostřednictvím své slovenské firmy FCB Media – bývalý vrcholový manažer televizí Barrandov, Joj a Markíza František Borovský, z 34 % Eliška Borovská. EFB Network má podle licence vysílat přes satelit a kabel – konkrétně u operátorů Skylink, T-Mobile TV, Magio a Digi Slovensko. Kromě Česka zasáhne Slovensko, Nizozemsko a Belgii. „Momentálně jednáme i v dalších zemích. Už při rozjezdu stanice si nás bude moct pustit 2,5 milionu domácností v Evropě,“ vypočítává Borovský.

Ten bude televizi řídit, šéfredaktorem je Vít Krčmář, obchodní ředitelkou Nikol Štěpánková. Grafiku stanice dělal Miroslav Šišma z newyorského Sibling Rivalry Studio. Znělky a hudbu vytvořil Nórbert Kovacs.

Logo televize Up Network

Logo televize Up Network

Nový program se zaměří na letectví, slovy Borovského „na to, co se děje nad zemí“. „Jakákoli letecká událost, která se objeví ve světě, patří v ten den mezi nejčtenější, nejsledovanější. Proto jsme se rozhodli divákům nabídnout první plnoformátovou dokumentární stanici, která nemá ve světě obdobu,“ prohlásil Borovský. Stanice podle něj „bude vždy stát na straně pasažérů“.

Up Network bude vždy ve 20.00 přinášet premiérové vydání relace Up News, která shrne „všechno, co se ten den stalo v kokpitech nebo na letištích“. „Budou to informace o incidentech, novinkách v oboru, podíváme se i do letadel celebrit,“ vypočítává šéfredaktor Up News Vít Krčmář.

Během mimořádných leteckých událostí kanál zařadí mimořádné vysílání. Stanice spolupracuje s youtubery a planespotery z různých míst po světě. Spolehne se i na příspěvky diváků. Vlastní tvorbu – kvízy, dokumenty či zábavní pořady – chce přinést v průběhu letoška.