Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Bývalý sporťák Novy Pavel Poulíček podniká na internetu, spoluvlastní slevový server

Aktuální dvouměsíční kampaní se server Kuplon.cz pokusí získat nové klienty z oblasti pobytů, restaurací a kosmetických služeb.

Z televize na internet, s krátkou zastávkou v public releations, vedly kroky bývalého dlouholetého moderátora Novy Pavla Poulíčka. Ten od startu stanice v roce 1994 moderoval patnáct let Sportovní noviny, loni se podle MF DNES nechal zaměstnat mediální agenturou Médea, aby pečoval o obraz Českých drah, a aktuálně se rozhodl podnikat na internetu.

Využil přitom momentálně zřejmě nejrychleji rostoucího oboru hromadného nakupování a stal se spolumajitelem slevového serveru Kuplon.cz. V provozující firmě P plus MB je letos sedmatřicetiletý Poulíček menšinovým majitelem, patří mu 35 %. Většinu 55 % drží Jiří Březovský, zbylých 10 % patří Janu Moravcovi.

Jak Médiáři sdělila PR manažerka serveru Šárka Pelcová, Kuplon.cz začal fungovat loni 20. října, od té doby zaznamenal obrat 28 milionu korun.

Nyní hodlá investovat do propagace. V pondělí 28. března spouští dvouměsíční bannerovou kampaň na zpravodajském serveru iDNES.cz, v sekcích Zprávy, Revue a Ona. iDNES.cz už pár měsíců spolupracuje s lídrem trhu, serverem Slevomat.cz, práve v sekci Ona Dnes.

„Pro slevové weby začalo období, kdy je třeba se odlišit od konkurence a začít se profilovat. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce Kuplon.cz, získat nové zákazníky a také nové klienty především z oblasti pobytů, restaurací a kosmetických služeb,“ uvedl Pavel Poulíček.

Bývalý moderátor sportovních zpráv a přenosů či třeba soutěže Kolotoč není první celebritou, která do čerstvého oboru hromadného nakupování vystoupila. Slevový server Cenodrom.cz představoval při loňském startu jako svého „marketingového, kreativního a strategického ředitele“ tanečníka Yemiho AD. Server se ale záhy dostal do problémů.