Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Bývalý sporťák Novy Pavel Poulíček podniká na internetu, spoluvlastní slevový server

Aktuální dvouměsíční kampaní se server Kuplon.cz pokusí získat nové klienty z oblasti pobytů, restaurací a kosmetických služeb.

Z televize na internet, s krátkou zastávkou v public releations, vedly kroky bývalého dlouholetého moderátora Novy Pavla Poulíčka. Ten od startu stanice v roce 1994 moderoval patnáct let Sportovní noviny, loni se podle MF DNES nechal zaměstnat mediální agenturou Médea, aby pečoval o obraz Českých drah, a aktuálně se rozhodl podnikat na internetu.

Využil přitom momentálně zřejmě nejrychleji rostoucího oboru hromadného nakupování a stal se spolumajitelem slevového serveru Kuplon.cz. V provozující firmě P plus MB je letos sedmatřicetiletý Poulíček menšinovým majitelem, patří mu 35 %. Většinu 55 % drží Jiří Březovský, zbylých 10 % patří Janu Moravcovi.

Jak Médiáři sdělila PR manažerka serveru Šárka Pelcová, Kuplon.cz začal fungovat loni 20. října, od té doby zaznamenal obrat 28 milionu korun.

Nyní hodlá investovat do propagace. V pondělí 28. března spouští dvouměsíční bannerovou kampaň na zpravodajském serveru iDNES.cz, v sekcích Zprávy, Revue a Ona. iDNES.cz už pár měsíců spolupracuje s lídrem trhu, serverem Slevomat.cz, práve v sekci Ona Dnes.

„Pro slevové weby začalo období, kdy je třeba se odlišit od konkurence a začít se profilovat. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce Kuplon.cz, získat nové zákazníky a také nové klienty především z oblasti pobytů, restaurací a kosmetických služeb,“ uvedl Pavel Poulíček.

Bývalý moderátor sportovních zpráv a přenosů či třeba soutěže Kolotoč není první celebritou, která do čerstvého oboru hromadného nakupování vystoupila. Slevový server Cenodrom.cz představoval při loňském startu jako svého „marketingového, kreativního a strategického ředitele“ tanečníka Yemiho AD. Server se ale záhy dostal do problémů.