Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

C.O.T. Media dodává Čedoku magazín L!ke

Po Fly OK pro České aerolinie má vydavatelství další zakázku z oblasti cestovního ruchu.

Titulní strana prvního vydání časopisu Like

Titulní strana prvního vydání časopisu Like

Vydavatelství se záběrem v oblasti cestovního ruchu C.O.T. Media uzavřel nový kontrakt s cestovní kanceláří Čedok. Bude jí dodávat palubní časopis L!ke s podtitulem Objevujte svět. Magazín slibuje novinky v sezonní nabídce či materiály o zajímavých destinacích. Pro vydavatelství je to další zakázka v oboru, čerstvě prodalo Českým aeroliniím projekt proměny titulu Review na Fly OK.

Čtvrtletník formátu 210 x 275 mm je distribuován zdarma na pobočkách Čedoku a dalších vybraných místech. První číslo vyšlo v polovině března 2016. C.O.T. Media dodává časopis na klíč, grafický návrh zpracoval Lukáš Tingl.

„Časopis L!ke vnímáme jako nový nástroj marketingu. L!ke by v žádném případě neměl působit jako další produktový katalog. Chceme oslovit nové cílové skupiny,“ uvádí generální ředitel Čedoku Radek Drechsler.