Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Café Coffee Day dál dělá s Digital Native Agency

Agentura dostala vedle správy sociálních sítí na starost i marketingové služby.

Počítadlo lajků v Cafe Cofee

Počítadlo lajků v Café Coffee Day

Síť indických kaváren Café Coffee Day si pro marketingové služby, strategii a sociální média vybrala na českém trhu agenturu Digital Native Agency. Strany se dohodly na hlubší spolupráci po tříměsíčním pilotním projektu aktivace značky Café Coffee Day na sociálních sítích. Nově bude mít Digital Native Agency na starost nejen sociální média, ale i další marketingové služby. „V rámci brand care programu budeme postupně rozšiřovat komunikační aktivity Café Coffee Day i mimo online prostor,“ uvádí zakladatel agentury Jan Procháček.

V rámci své práce pro Café Coffee Day implementovala agentura do kaváren například takzvané počítadlo lajků neboli Likebox (na snímku). Likebox je připojen k místní wi-fi síti a online propojen s facebookovým profilem, přičemž se aktualizuje při každé změně fanoušků. Jeho účelem je motivovat zákazníky, aby firmu sledovali na Facebooku.

Café Coffee Day má v Česku v současnosti celkem deset kaváren. Ty se nacházejí v Praze, Brně, Liberci, Plzni, Mostě, Pardubicích a ve Znojmě. 

Digital Native Agency je marketingová a komunikační agentura, která se zaměřuje na data driven marketing, brand care a sociální média.