Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Cannes Lions: Česko má dalších 19 postupů

Agentury McCann a Young & Rubicam zahájily na reklamním festivalu tažení za cenami.

Kampaň pro UNHCR rekonstruuje československé útěky

Kampaň pro UNHCR rekonstruuje československé útěky zpoza železné opony

Česká reklama si zatím vede v letošním ročníku mezinárodního festivalu Cannes Lions úspěšně: v tuto chvíli už má dalších devatenáct umístění na shortlistu, tentokrát v kategoriích Direct & Promo, Print a Art Direction. Opět jde o práci pro Náš grunt od agentury McCann Prague, která postoupila celkem čtyřikrát (dvakrát se zařadila na shortlist v Promo a dvakrát v Direct).

K ní se přidala agentura Young & Rubicam Prague, která získala nominaci v kategorii Promo (jedno zařazení na shortlist) a Print (tři) se svou prací pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, spot nazvaný Sami jsme byli uprchlíci. K nim přidala další tři za Art Direction.

Druhou úspěšnou kampaní Youngů je zatím kampaň pro magazín Forbes, která se umístila pětkrát na shortlistu v kategorii Art Direction a třikrát v kategorii Print.

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Agentura McCann bojuje se svou kampaní pro Náš grunt v řadě kategorií, současné postupy do finále následují poté, co v pátek uspěla v kategorii Health & Wellness Lions.