Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Cannes Lions: Česko má dalších 19 postupů

Agentury McCann a Young & Rubicam zahájily na reklamním festivalu tažení za cenami.

Kampaň pro UNHCR rekonstruuje československé útěky

Kampaň pro UNHCR rekonstruuje československé útěky zpoza železné opony

Česká reklama si zatím vede v letošním ročníku mezinárodního festivalu Cannes Lions úspěšně: v tuto chvíli už má dalších devatenáct umístění na shortlistu, tentokrát v kategoriích Direct & Promo, Print a Art Direction. Opět jde o práci pro Náš grunt od agentury McCann Prague, která postoupila celkem čtyřikrát (dvakrát se zařadila na shortlist v Promo a dvakrát v Direct).

K ní se přidala agentura Young & Rubicam Prague, která získala nominaci v kategorii Promo (jedno zařazení na shortlist) a Print (tři) se svou prací pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, spot nazvaný Sami jsme byli uprchlíci. K nim přidala další tři za Art Direction.

Druhou úspěšnou kampaní Youngů je zatím kampaň pro magazín Forbes, která se umístila pětkrát na shortlistu v kategorii Art Direction a třikrát v kategorii Print.

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

 

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro Forbes

Agentura McCann bojuje se svou kampaní pro Náš grunt v řadě kategorií, současné postupy do finále následují poté, co v pátek uspěla v kategorii Health & Wellness Lions.