Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Cannes Lions: McCann poprvé na shortlistu

Česká agentura bude bojovat o ceny v kategorii zdraví a životní styl.

Kampaň agentury McCann Praha pro síť farmářských prodejen Náš grunt postoupila na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions do finále v první hodnocené kategorii Health & Wellness Lions. Kampaň soutěží v podkategorii Education and awareness (Vzdělávání a budování povědomí). 

Reklama je zaměřena proti obezitě. McCann v jejím rámci upozorňoval na množství cukru v potravinách, a to tím způsobem, že je nechal „otestovat včelami“. Zjistil, že i ty potraviny, které bývají označovány za zdravé, „obsahují tolik cukru, že z nich včely vyprodukovaly med“. Agentura soutěží s touto kampaní i v dalších kategoriích (celkem jich v letošním roce obeslala šestnáct).