Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Cannes Lions: McCann poprvé na shortlistu

Česká agentura bude bojovat o ceny v kategorii zdraví a životní styl.

Kampaň agentury McCann Praha pro síť farmářských prodejen Náš grunt postoupila na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions do finále v první hodnocené kategorii Health & Wellness Lions. Kampaň soutěží v podkategorii Education and awareness (Vzdělávání a budování povědomí). 

Reklama je zaměřena proti obezitě. McCann v jejím rámci upozorňoval na množství cukru v potravinách, a to tím způsobem, že je nechal „otestovat včelami“. Zjistil, že i ty potraviny, které bývají označovány za zdravé, „obsahují tolik cukru, že z nich včely vyprodukovaly med“. Agentura soutěží s touto kampaní i v dalších kategoriích (celkem jich v letošním roce obeslala šestnáct).