Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Cannes Lions: Young i McCann pokračují v jízdě

Kampaně pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky a pro Náš grunt stále postupují.

Také během pondělí 20. června přibývala na shortlistech dalších kategorií mezinárodního festivalu reklamy v Cannes zařazení kampaní od českých agentur Young & Rubicam a McCann. Kampaň Sami jsme byli uprchlíci pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky od Young & Rubicam byla zařazena na dalších osm shortlistů v kategorii Outdoor

Kampaň Vyhněte se tomu, co mají včely rády pro řetězec s farmářskými potravinami Náš grunt od McCann získala další postup v kategorii PR

Kampaň farmářských potravin Náš grunt

Kampaň farmářských potravin Náš grunt

Obě kampaně se už zařadily na shortlisty prvních hodnocených kategorií v předchozích dnech, a v současnosti tak jsou nejvážnějšími českými kandidáty na zisk některého z ocenění. Počet nominací Young & Rubicam v současnosti činí 23, v případě McCann jde o číslo šest.