Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Časopis Barbar bude vycházet celostátně

Měsíčník k 10.000 výtisků pro jižní Čechy přidá dalších 5.000 pro celou republiku.

Titulní strana zářijového čísla magazínu Barbar

Titulní strana zářijového čísla magazínu Barbar

Jihočeský lifestylový časopis Barbar bude od 25. srpna, kdy se objeví zářijové číslo, vycházet celostátně. Magazín založil v březnu 2013 novinář Jan Štifter, bývalý šéfredaktor týdeníků MF Sedmička a 5+2 dny. Titul vychází jednou za měsíc a stojí 49 Kč.

Náklad 10.000 kusů zůstane pro jižní Čechy, dalších 5.000 kusů zamíří do kaváren, restaurací, kadeřnických studií nebo fitness center v celé zemi. Distribuci Jihočeského kraje zajišťuje PNS, do ostatních regionů  půjde formou předplatného, především do podniků, kde vydavatelství očekává větší zásah čtenářů.

„Hledali jsme místa, kde u každého výtisku předpokládáme alespoň 50 čtenářů za měsíc. Když to vynásobíme počtem pěti tisíc adres, můžeme se dostat na velmi slušnou čtenost,“ uvedl Štifter.

Časopis Barbar vychází jako jediný titul vydavatelství Barbar, SE. Jeho obraty se pohybují v řádu milionů korun. Běžné vydání má 68 stran, speciální vydání rovných 100. S časopisem od letošního roku spolupracují také známí čeští spisovatelé – své povídky tam publikuje Michal Viewegh, Markéta Baňková nebo David Zábranský.