V pražském hotelu Grand Majestic Plaza dnes probíhá setkání nad omnichannelem. Sledujeme na místě, odpoledne moderujeme panel se zástupci Alzy, Hornbachu, Unileveru, Vivantisu, Košíku, Yeme a Brandbank. Průběžně můžete číst přes #retailindetailcz.

Časopis Bravo v Česku po čtvrtstoletí končí

Legendární magazín pro mladé vychází v češtině od roku 1991. Už se ale nevyplácí.

  • ČTK
  • 14. 12. 2015 17:35
Aktuální číslo časopisu Bravo. Repro: Bauer Media

Aktuální číslo časopisu Bravo. Repro: Bauer Media

Vydavatelství Bauer Media přestane po 24 letech v příštím roce vydávat českou verzi tištěného časopisu pro teenagery Bravo. Píše to Mediaguru.cz. Důvody jsou ekonomické. Bravo vychází v Česku od roku 1991, patří vůbec k jedním z prvních titulů, které na český trh vstoupily v licenci zahraničního vydavatele.

Magazíny pro mládež podle Mediaguru ale v posledních letech citelně zaznamenávají dopady proměn mediálního chování mladé generace. Prodaný náklad časopisu Bravo poklesl od roku 2010 z tehdejších 62.000 na necelých 16.000 kusů za první pololetí letoška. Také čtenost magazínu v posledních letech klesala.

Už dříve vydavatelství stáhlo z trhu časopisy pro dívky Bravo Girl (2013) a Dívka (2010).

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr