Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Časopis Euro zavádí denní newsletter

Ekonomický týdeník začal na webu obesílat v sedm ráno každý všední den.

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta uvádí přehled zasílaný mailem. Newsletter s podtitulem Stačí minuta a víte to podstatné! bude posílat každé ráno v 7.00, bezplatně. Obsahovat bude ručně vybírané aktuality z webů Euro.cz a Finance.cz. „V první fázi rozesílek obdrží newsletter více než 20.000 odběratelů,“ uvedl Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.