Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Časopis Euro změnil podobu i strukturu

Po pěti letech má ekonomický týdeník nový design, od studií Mütanta a Parallel Practice.

Nová podoba titulní strany týdeníku Euro

Nová podoba titulní strany týdeníku Euro

Pár týdnů po razantní změně v podobě a struktuře časopisu Ekonom vydavatelství Economia přistupuje k témuž jeho hlavní konkurent, ekonomický týdeník Euro vydavatelství Mladá fronta. Dnes 6. června poprvé vychází v nové úpravě, kterou zajistila grafická studia Mütanta a Parallel Practice. „Dali jsme šanci mladým grafikům z UPRUM a AVU,“ popisuje v úvodníku šéfredaktor Eura Michal Půr. „Nové Euro bude chytré, drzé a elegantní,“ slibuje oficiálně. Tištěné Euro má aktuálně 84 stran, cena je 48 Kč. Předplatné na rok činí 1.690 Kč.

Stejně jako Ekonom, i Euro přichází s kreslenými portréty autorů. Na titulní straně i v záhlavích dalších stran používá něco jako tématické tagy z webů. V novém chce víc využívat infografik. Slibuje i „další rubriky, autory a přílohy“. Ke speciálům Top miliardáři, Top restaurace a Top advokáti se chystá i samostatná příloha spotřebitelská. Základní zaměření zůstává na ekonomická témata, jejich komentování a analyzování. Vedle toho má přibýt publicistiky a společenských témat. „V rozšířených sekcích Light najdou čtenáři texty o designu, cestování, kariéře a zdravém životním stylu, v sekci Civilizace se objeví témata sociální, psychologická a filozofická,“ vyjmenovávají autoři.

Předchozí grafickou podobu uvedlo Euro před pěti lety, přišlo s ní rovněž 6. června, vytvořilo ji studio Marvil. Před rokem následoval vizuální facelift.

Redakce Eura se nedávným odprodejem části titulů Mladé fronty oddělila od redakce deníku E15, následně uvedla nový web, ranní emailový newsletter a posílila o dva zástupce šéfredaktora.