Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Časopis ForGolf se mění na Premium Golf

Premium Golf

Premium Golf

Z magazínu ForGolf je nově Premium Golf. Vydavatelství Premium Media Group, vlastněné skupinou investorů v čele s advokátem Jaroslavem Havlem, převzalo ForGolf loni na podzim, teď od května jej vydává pod novým názvem Premium Golf. Viditelně se přitom změnila podoba časopisu, ten chce nyní působit přehledněji, odlehčeně, materiály přinášet ve formě velkoryse pojatých obsahových celků, s kvalitními fotografiemi. Titul tak má nabalit náročnější publikum, jež kromě golfu zajímají i související témata – byznys, cestování, životní styl, lifestyle. Magazín také slibuje „názory vlivných, profesně úspěšných osobností“.

Havlova Premium Media Group v čele s generálním ředitelem Bronislavem Kvasničkou se zaměřuje na cílovou skupinu takzvaných horních deseti tisíc. Momentálně udává, že oslovuje zhruba 7.000 úspěšných a vlivných lidí v Česku a na Slovensku. Kromě adresné distribuce konkrétním odběratelům vydavatelství své tituly zasílá do vybraných prodejen tisku a také do dalších přibližně 500 obchodně atraktivních míst. Premium Golf konkrétně cílí na majitele firem, lidi z bankovnictví, pojišťovnictví, advokátních a právnických kruhů nebo na významné zástupce realitního trhu a developery.