Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Časopis Le Cigare & Vin Style nově zastupuje agentura HP NatioMedia

Na obálce nového čísla je reklamní režisér Ivan Zachariáš.

Ivan Zachariáš v novém čísle Le Cigare & Vin Style. Repro: C&V

Režisér Ivan Zachariáš v novém čísle Le Cigare & Vin Style. Repro: C&V

Luxusní časopis Le Cigare & Vin Style v České republice nově zastupuje komunikační agentura HP NatioMedia, součást skupiny Hlavatý & Partners Consulting Group.

Časopis od loňska vydává brněnská akciová společnost Support Business Ladislava Chodáka, předtím jej produkovala firma Barathea, rovněž sídlem v Brně.

Titul vycházel od roku 1999 pod názvem Le cigare & pipe, v roce 2004 se přejmenoval na Le Cigare & Vin Style. Zaměřuje se na vysoce bonitní klientelu a zároveň svým čtenářů nabízí i vstup do uzavřené sociální sítě CV MAGIC klubová setkání či online magazín na webových stránkách, uvedla agentura.

Do projektu s heslem heslem „magický svět ušlechtilých neřestí“ jsou v současnosti zapojeni společnosti privátního finančního poradenství včetně AWD, retailoví prodejci luxusního zboží a partneři z oblasti nadstandardních služeb.

Novinkou titulu je mediální partnerství s charitativní organizaci Jessenius.