Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Časopiseckou hvězdou roku je Křížovkářský TV magazín, digitálním počinem ČiliChilli.cz

Výsledky 7. ročníku soutěže Časopis roku, za 2010

V hotelu Ambassador – Zlatá Husa na pražském Václavském náměstí byly dnes za pouhou hodinu vyhlášeny ceny výroční soutěže Časopis roku 2010, viz níže.

Časopiseckou hvězdou roku je Křížovkářský TV magazín. „Luštění má velkou budoucnost v České republice,“ věštila zástupkyně vydavatelství Astrosat.

  1. Časopisy s prodaným nákladem (PN) nad 100 000 ks: TV Max (Bauer Media)
  2. Časopisy s PN od 50 000 do 100 000 ks: Reflex (Ringier ČR)
  3. Časopisy s PN od 25 000 do 50 000 ks: Apetit (Hachette Filipacchi 2000)
  4. Časopisy s PN od 15 000 do 25 000 ks: Euro (Euronews)
  5. Časopisy s PN pod 15 000 ks: Můj dům (Business Media CZ)
  6. Hvězda roku 2010 (do této kategorie jsou na základě dále uvedených objektivních kritérií zařazeny všechny přihlášené tituly z kategorií 1. – 5.): Křížovkářský TV magazín (Astrosat)
  7. B2B časopis (časopisy se zaměřením na určité profesní skupiny s komunikací uvnitř těchto skupin, časopisy business to business, s výrazným podílem předplatného a s převážně měsíční periodicitou): Marketing & Media (Economia)
  8. Digitální počin roku 2010 (za projekty vydavatelů časopisů zaměřené na zprostředkování obsahu časopisu s důrazem na využití předností internetu): ČiliChilli.cz (Vodafone)
  9. Obálka roku 2010 (v této kategorii může být nominována i obálka titulu, který soutěží také v jiné kategorii): Respekt 19/2010 (Respekt Media)

Podmínky hodnocení uvádí web soutěže.

Porota zasedla v následujícím složení:

Zástupci mediálních agentur

  • Tomáš Renč – GroupM
  • Martin Mlýnek – AEGIS MEDIA CENTRAL SERVICES s.r.o.
  • Roman Heřman – REMMARK, a.s.

Zástupci asociací zadavatelů

  • Eva Štěpánková – PROKOS
  • Martina Kemrová – T-Mobile Czech Republic a.s.
  • Regina Sehnalová – Československá obchodní banka a.s.
  • Ondřej Typolt – Olympus Czech Group, s.r.o.

Výzkum trhu

  • Vít Smékal – Omnicom Media Group, s.r.o.

Zástupce akademické sféry

  • Denisa Kasl Kollmannová – Fakulta sociálních věd UK

Odborní poradci z oblasti grafiky a designu

  • Štěpán Tyller – Art Directors Club ČR
  • Jan Dobeš – Designiq

Odborník z oblasti internetových projektů

  • Hynek Škoda – Sabre s. r. o.

Nezávislá osobnost ze sektoru marketingové komunikace

  • Hana Huntová
  • Petr Majerik – At Media Sp. z. o. o.

Partner soutěže

  • Zuzana Hurychová – První Novinová Společnost a.s.
  • Hynek Škoda – Sabre s. r. o.
  • Zuzana Staňková – ORIFLAME CZECH REPUBLIC spol. s r.o.