Ve čtvrtek 2. srpna poprvé vyjde časopis Sedmička nově jako společenský týdeník zaměřený na celebrity, s televizním programem i křížovkami. Bude mít 60 stran, stát má 10 Kč. Místo novinového papíru se bude tisknout na časopisový.
Sedmičku rozjelo vydavatelství Mladá fronta jako bezplatné regionální noviny, letos v dubnu ji změnilo na časopis pro ženy a k 1. srpnu ji přebírá vydavatelství Empresa Media šéfa největší tuzemské mediální agentury Médea Jaromíra Soukupa.
Sedmička bude každý čtvrtek vycházet ve zhruba dvousettisícovém nákladu a podle informací Médiáře se může v budoucnu - v závislosti na prodejních výsledcích - stát deníkem. Tím by vznikla konkurence Blesku a Aha! vydavatelství Ringier Axel Springer, jež nyní trh s bulvárními deníky zcela ovládá.
Aha! přitom před několika lety Ringier získal od Sebastian Pawlowskiho, který tehdy vydával rovněž Týden a Instinkt, jež loni v září koupila právě Soukupova Empresa Media. Deník z týdeníku Aha! před několika lety udělal František Nachtigall, nynější šéfredaktor Týdne, který stojí v pozadí nynějšího přerodu Sedmičky.
Vedoucím redaktorem nové Sedmičky je známý bulvární novinář Miroslav Graclík, hlavními fotografy budou paparazzi Martin Hykl a David Kundrát, kteří donedávna pracovali pro Aha!. Mezi redaktory jsou Václav Nekvapil či Karen Mchitarjan.
Pravidelnými spolupracovníky mají být hitmaker Michal David či zpěvačka Petra Černocká, hodnocení oblečení, tzv. módní policii budou mít na starosti herečka Veronika Žilková a její dcera Agáta Hanychová. Do Sedmičky má přispívat i Vojtěch Varyš z kulturní redakce Týdne či Olga Path Štiplová, vychovaná Krausmagazínem a Super.cz, nyní v Instinktu.
Uvedení nové Sedmičky na trh má provázet masivní reklamní kampaň s heslem „Česko teď bude jiné“ včetně spotů na kanálech Novy, Primy a televizi Barrandov i v rádiích, využít má billboardy, sponzorské vzkazy u vybraných pořadů a přednostní vystavení v trafikách.